mr. and mrs. Hafis


mrs.Hafis

picoodle.com

pity me :(



Saturday, August 6, 2011 | 21:53 | 0 ♥
hmm . sejak akhir2 ni npe mcm tkda sorg pn yg pedulikn aku . kesedihan je yg setia mnemani aku . nape ehh . tak layak ke aku merasakan kbhagiaan . hidup ni cume utk mgalir kn air mata je ke . emm . selalu mgharapkan dye utk sntiasa ade utk aku . tp . . hmm . npe aku rasa cm dye lebih hepy dgn org len , dye lebih selesa dgn org len , lebih rapat dgn org len , boleh kgsi masalah dgn org len berbnding aku . i know , im not important in his life . tp takan tkda pluang lgsg utk aku . aku tringn nak dye dtg at aku . borak2 . kgsi masalah . tp , ap yg aku dapat , cume kemarahan dye . hati dye mmg susah nak jgka . aku sabar . sabar dan sabar . sb aku sayangg sgt kat dye . cume dye sorg yg aku ade skrg . aku tglkn semua utk dye . sb aku nak jdy ap yg dye nak . tp ta pnh dpt . hina nye aku . semua nye salah aku . sampai aku sndiri pn xsdar nape mesty jdy cm ni . tak sempurna ke aku . aku cume nak kan dye . . aku perlukan dye . hmmm . . . . :'(


|